نور الحقایق(منتقل شد)

www.no-write.blogsky.com

www.no-write.blogsky.com

نور الحقایق(منتقل شد)

این وبلاگ به آدرس زیر منتقل شده است...


www.no-write.blogsky.com



طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

 سلفی‌های تکفیری، مستعدترین جماعتی بودند که با حمایت مجامع صلیبی و صهیونی آمریکا و اروپا می‌توانستند زمینه‌ساز تحقّق پروژه خاورمیانه بزرگ باشند. از نظر استعمارگران کهنه‌کار؛ • متفرّق ساختن دولت‌های اسلامی و رخنه در اتحاد واتفاق نیم‌بند آنان، • دامن زدن به گرایش‌های قومی و قبیله‌ای ،

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۰
مجتبی .م

یکی از اشتباهات رایج محققان و مورخان در اطلاق واژگان یهودی و بنی اسرائیلی به فرزندان حضرت یعقوب(ع) که متاسفانه زمینه اشتباهات دیگری را هم در عرصه صهیونیزم شناسی پدید آورده ، موضوع یکی دانستن یهود و بنی اسرائیل است .

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۰۲
مجتبی .م

آنچه می خوانید ترجمه ی مقاله سایت فاکس نیوز است که در آن پیرامون ایران ، مقام معظم رهبری و امام دوازدهم اظهار نظر شده است. کلیات مقاله در مورد امام زمان(عج) است ، در این مقاله خواهیم خواند که چطور غربی ها منابعی دینی شیعیان را به دقت مطالعه و بررسی می کنند.

۰ نظر ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۱
مجتبی .م

 ائتلاف «صلیب و سلفی و صهیون»، نه ائتلاف مردان سیاسی آشکار در صحنه، بلکه ائتلاف مجامع مخفی و نمایندگان لژنشین آنهایند که به فرمان مادر، یعنی اشرار یهود پای در میدان عمل نهاده‌اند. مردان این لایه، عمری به درازای قرون و عزمی جزم و ثابت برای سیطره تمام بر جهان مؤمنان و مستضعفان و کینه‌ای به ژرفای کینه ابلیس درباره خداوند، ادیان و انسان دارند. در طول همه قرون، ابلیس و یار دیرینش بنی‌اسرائیل مترصدّ انتقام از خدا و مؤمنان ادیان بوده‌اند.

۰ نظر ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۰
مجتبی .م

آنچه می خوانید چکیده ترجمه مقاله ی جک اسمیت ، نویسنده ی کتاب اسلام ردای ضد مسیح است ، این مقاله تحت عنوان Abdullah’s Death and the Fall of Yemen to Houthis – Will Iran see the will of Allah  (مرگ عبدالله و سقوط یمن به الحوثی ها ؛ آیا ایران اراده الله را خواهد دید؟ ) در وبسایت شخصی جک اسمیت که از مسیحیان اوینجیلیست است منتشر شده است.

۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۲
مجتبی .م

در ارتباط با حمله ی اخیر رژیم وهابی عربستان به خاک سرزمین یمن تحلیل های متفاوت و متعددی نگاشته شده اما ذر این بین کمتر کسی این تجاوز عربستان را از بعد آخرالزمانی نگریسته است در نتیجه تحلیلی با نگاه به تاریخ و با نگرشی دینی - مهدوی ارائه نشده است. حمله ی عربستان به یمن که انقلابش به تازگی پیروز شده ما را به یاد حمله صدام به ایران می اندازد ، حمله ای که درست زمانی صورت گرفت که انقلاب ما تازه به پیروزی رسیده بود ، حال باید ببینیم چه نقطه مشترکی بین ایران و یمن است که یک اتفاق مشابه در یک موقعیت سیاسی مشابه برایشان روی داده است.

۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۲۳
مجتبی .م

در مورد گروه تروریستی داعش سوالات زیادی مطرح است ، از نحوه شکل گیری آن تا علل جنایاتی که مرتکب میشود و نیز عوامل پیدایش آن و... اما آنچه ما میخواهیم در این مطلب بدان پاسخدهیم فرای این دسته از سوالات ابتدایی ست.

سوالاتی نظیر اینکه چرا پرچم داعش سیاه است و یا اینکه خراسان گروپ چه کسانی اند و چه ارتباطی میان داعش و خراسان گروپ وجود دارد؟ چرا غرب سعی میکند این دو جریان را به هم مرتبط کند و از همه مهم تر علت مانور خبری-رسانه ای رسانه های صهیونیستی در مورد خراسان گروپ چیست؟

۰ نظر ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۲
مجتبی .م