نور الحقایق(منتقل شد)

www.no-write.blogsky.com

www.no-write.blogsky.com

نور الحقایق(منتقل شد)

این وبلاگ به آدرس زیر منتقل شده است...


www.no-write.blogsky.com



طبقه بندی موضوعی

پیشگیری از ظهور به سبک صهیونیست ها

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

در ارتباط با حمله ی اخیر رژیم وهابی عربستان به خاک سرزمین یمن تحلیل های متفاوت و متعددی نگاشته شده اما ذر این بین کمتر کسی این تجاوز عربستان را از بعد آخرالزمانی نگریسته است در نتیجه تحلیلی با نگاه به تاریخ و با نگرشی دینی - مهدوی ارائه نشده است. حمله ی عربستان به یمن که انقلابش به تازگی پیروز شده ما را به یاد حمله صدام به ایران می اندازد ، حمله ای که درست زمانی صورت گرفت که انقلاب ما تازه به پیروزی رسیده بود ، حال باید ببینیم چه نقطه مشترکی بین ایران و یمن است که یک اتفاق مشابه در یک موقعیت سیاسی مشابه برایشان روی داده است.

بهمن 57 در جزیره ثبات امریکا انقلابی روی داد که نگاه ها را به خود جلب کرد ، کشوری که زمانی اصلی ترین هم پیمان امریکا و اسرائیل در منطقه بود به یکباره تبدیل به اصلی ترین دشمن امریکا و اسرائیل شد ، دیگر خبری از الویت منافع دنیوی و سیاسی در ایران نبود و ایرانیان یکصدا اتصال نهضت خمینی به قیام مهدی(عج) را از خداوند می طلبیدند. از همان بدو پیروزی انقلاب مردم ایران درگیری های نظامی انقلابیون با گروه های تروریستی نظیر منافقین و حزب کومله و ... رخ داده بود و انقلابیون جای آنکه با آرامش کامل به نظام سازی مبتنی بر فقه شیعی بپردازند درگیر جنگ نظامی رو در رو با دشمن منافق بودند.

در گیری ها ادامه داشت تا آنکه 31 شهریور 59 صدام با حمله به ایران ، کشور را به شرایط امنیتی کشاند و 8 سال ایران را مشغول به دفاع مقدس از سرزمین های خود کرد بلکه بتواند به ادعای خودش تهران را اشغال کند و حکومت نو پای ایران را زمین بزند. آن روز ها شاید کمتر کسی از دید آخرالزمانی حمله صدام را بررسی می کرد ، هر کس به شیوه ی سعی می کرد دلیلی برای این حمله بیاورد و تحلیلی ارائه کند.

اکنون با گذشت قریب به 35 سال از آن روزگار و شنیدن خبر حمله عربستان به یمن ، نوعی حس همدردی بین انقلابیون ایرانی در قید حیات با انقلابیون یمنی ایجاد شده است. آنان هر دو پس از پیروزی انقلابشان مورد تجاوز نظامی قرار گرفته اند آن هم به جرم اینکه برای سرنوشت کشورشان تصمیم گرفته اند و البته به جرم اینکه یک قدم به سمت ظهور مهدی(عج) برداشته اند

در روایات مربوط به ظهور حضرت قائم(عج) از دو کشور سخن به میان آمده است ، یکی ایران که محل خروج سید خراسانی و شعیب بن صالح است و دیگری یمن که سید یمانی را به همراه دارد.

طبق روایات انقلاب ایران را مردی از قم به پیروزی می رساند ، او مردم را به حق دعوت می کند و پیروانش اراده ای پولادین دارند.

مردی از قم مردم را به حق دعوت می کند ، گروهی گرد او جمع شوند که دلهایشان چون قطعه های آهن استوار و پولادین است و در برابر تندباد ها و طوفانها استوارند. از نبرد خسته و افسرده نشده و ترس و وحشت برایشان مفهومی ندارد . همواره بر خدا توکل کنند و فرجام نیکو از آن تقوا پیشگان است. (بحار الانوار ج60 ص216)

 

در جایی دیگر در مورد ایرانیان و انقلابشان آمده است که :

آنان حق را می جویند ، اما به ایشان سپرده نمی شود ، بار دیگر خواستار آن می شوند ، اما راه به جایی نبرند ، با مشاهده این وضع سلاح بر دوش گرفته ، و به مبارزه روی آورند ، آنگاه حقوقشان را به رسمیت شناسند ، اما اینبار آنها نپذیرند ، تا دست به قیام زنند و پرچم نهضت را رها نکنند تا به دست صاحب شما (حضرت قائم(عج)) بسپارند ، کشته ها ی آنان شهیدند. (المعجم ج3 ص269)

 

از دل ایران مردی خراسانی در آستانه ظهور به قصد نبرد با سفیانی خروج می کند که سربازانش صاحب پرچم های سیاه اند و فرمانده شان مردی به نام شعیب بن صالح است ، در میان آنان یاران مهدی(عج) حضور دارند و ایشان یکی از دو مردمان زمینه ساز ظهور اند.

امام صادق (ع) : هنگامیکه پرچمهای سیاه از خراسان به راه افتاد بسویش بشتابید ولو با سینه خیز رفتن از روی برفها باشد، که صاحبان آن پرچمها طرفداران حق هستند. آنها حق را مطالبه می کنند به آنها داده نمیشود. نبرد می کنند و پیروز میشوند. آنچه میخواستند به آنها داده میشود. ولی آنها دیگر نمی پذیرند. گوئی با چشم خود می بینم که شمشیرها را برخود حمایل کرده اند و پیش می تازند تا پرچمها را به مهدی قائم (عج) تسلیم نمایند. آگاه باش که آنها یاران مهدی هستند و زمینه سلطنت جهانی او را فراهم می سازند. دلهای آنها چون قطعات آهن است. هنگامیکه پرچمهای سیاه را مشاهده کردید که از سوی مشرق بحرکت درآمده است فارسیان را گرامی بدارید که دولت ما در میان آنها میباشد.(غیبت شیخ طوسی ص ۲۶۲، غیبت نعمانی ص ۱۵۶)

 

 به جرات می توان گفت یکی از اصلی ترین دلایل حمله صدام به ایران و پشتیبانی تمام عیار نیروی شیطانی غرب از عراق در این تجاوز به زانو در آوردن انقلاب ایران و شکست دادن نهضتی بود که در پیش بینی های اسلامی موجود در روایات نهضت زمینه ساز ظهور مهدی(عج) بود. این احتمال زمانی تقویت می شود که می بینیم عربستان وهابی دقیقا مانند صدام در بدو پیروزی انقلاب یمن به این کشور حمله کرده است

حکومت ایران دیگر از سوی سربازان بی جیره و مواجب شیطان قابل کنترل نیست و دیر یا زود سید خراسانی و سربازانش به قصد فتح قدس و مبارزه با سفیانی خروج خواهند کرد ، اما از نظر غرب هنوز میتوان از خروج یمانی موعود جلوگیری کرد و این تنها با به زانو در آوردن انقلاب یمن اتفاق خواهد افتاد ، اولین گام غرب بدین منظور جلو انداختن رژیم وهابی عربستان برای حمله به خاک یمن است ، حملات متعدد جنگنده های عربستان به مناطق مختلف یمن تنها با هدف شکست انقلابیون یمن رخ می دهد و دلیل محکم دیگری ندارد.

در روایات می خوانیم :

هیچ پرچمی همچون پرچم یمانی هدایتگر نیست ، پس از خروج او فروش سلاح به مردم حرام شود پس به یاری او بشتابید ، سر پیچی از او بر هیچ مسلمانی جایز نیست و هر کس چنین کند اهل آتش است چرا که یمانی مردم را به سوی حق و راه راست فرا خواند. (المعجم ج3 ص255)

 

شاید یکی از دلایل قاطعیت غرب در حمایت و پشتیبانی از عربستان در جنگ با یمن واجب الاطاعة بودن سید یمانی ست ، تصور غرب این است که پس از خروج یمانی اکثریت مسلمانان شیعه از او اطاعت خواهند کرد و زیر پرچم هدایتگر او به وحدت خواهند رسید که البته تصور صحیحی هم هست.

جلوگیری از خروج سید یمانی در شرایطی صورت می گیرد که اوضاع امریکا در خاورمیانه چندان مناسب نیست و همین امر صهیونیست ها را بیش از پیش نگران می کند.

پایان/

 

۹۴/۰۱/۲۹
مجتبی .م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">