نور الحقایق(منتقل شد)

www.no-write.blogsky.com

www.no-write.blogsky.com

نور الحقایق(منتقل شد)

این وبلاگ به آدرس زیر منتقل شده است...


www.no-write.blogsky.com



طبقه بندی موضوعی

آنچه می خوانید ترجمه ی مقاله سایت فاکس نیوز است که در آن پیرامون ایران ، مقام معظم رهبری و امام دوازدهم اظهار نظر شده است. کلیات مقاله در مورد امام زمان(عج) است ، در این مقاله خواهیم خواند که چطور غربی ها منابعی دینی شیعیان را به دقت مطالعه و بررسی می کنند.

نکته ی مهمی که باید بدان توجه داشت این است که لا به لای توضیحات نویسنده مقاله ، دروغ ها و تحریف ها گنجانده شده است و حق و باطل با هم آمیخته شده ، به خصوص آنکه موضوع کشتار مردم جهان توسط امام زمان نیز بیان شده و اینکه مهدی بیشتر مردم جهان را به قتل می رساند . این ترجمه ، صرفا برای پژوهشگران و محققان که نیاز به رصد مطالب جریان های رسانه ای صهیونیستی دارند آماده شده و مترجم هیچ هدفی و غرضی غیر از این نداشته استلازم به ذکر است که حدود 3 تا 4 درصد متن اصلی به خاطر تکرار مشابه آن در بخش های دیگر مقاله و یا بی اهمیت بودن ترجمه نشده است.

*****

 لینک مقاله در سایت فاکس نیوز

چرا رهبران ایران معتقدند که آخرالزمان فرا رسیده است؟

چرا ایران اجازه یک عملیات تروریستی گسترده در خاک ایالات متحده را می دهد؟ ممکن است این کار آنان ریشه در تفکر آخرالزمانی شیعی آنها داشته باشد و با انگیزه شتاب بخشیدن به حوادث آخرالزمان انجام شده باشد.

آیت الله علی خامنه ای و رئیس جمهور محمود احمدی نژاد بر این باورند که آخرالزمان و پایان دنیا فرار رسیده است ، آنها معتقدند که مسیح شیعه(المهدی) که با عنوان امام دوازدهم شناخته می شود به زودی به قصد ایجاد یک پادشاهی یا همان خلافت اسلامی ظهور خواهد کرد.

آنها باور دارند که نابودی اسرائیل(به عنوان شیطان کوچک) و ایالات متحده(به عنوان شیطان بزرگ) آمدن امام دوازدهم را تسریع می بخشد.

خامنه ای به ایرانیان گفته که در جولای 2010 شخصا با امام دوازدهم ملاقات کرده ، همچنین ادعا می شود که وی نماینده ی شخصی مهدی بر روی زمین است ؛ او گفته که همه ی مسلمانان باید از او اطاعت کنند ، سازمان های اطلاعاتی غربی می گویند که وی همچنان با محمود احمدی نژاد در موضوع ساخت و توسعه کلاهک های هسته ای و موشک های بالستیک همکاری دارد.

بیشتر رسانه ها بر روی از بین بردن اسرائیل از روی نقشه توسط ایران تمرکز دارند ، این در حالی ست که روزنامه نگاران معتقدند که ایران به همان اندازه در نابودی ایالات متحده امریکا نیز مصمم است .

برای مثال در تاریخ 26 اکتبر 2005 احمدی نژاد در سخنرانی اش گفت : به حول و قوه الهی ما به زودی جهان بدون ایالات متحده و صهیونیزم را تجربه خواهیم کرد.

و همچنین در تاریخ 2 ژوئن 2008 گفت : امروز زمان سقوط قدرت شیطانی امریکاست و شمارش معکوس برای نابودی امپراتوری قدرت و ثروت آغاز شده است.

در واقع مسئولان ایرانی معتقدند که نابودی امریکا از پیش مقرر شده است ، آنها از ضعف اقتصادی ما به عنوان نشانه ای از پایان دوران ایالات متحده یاد می کنند.

همچنین نشانه های دیگری را نیز عنوان می کنند که بی رغبتی مردم امریکا به اوباما در نظرسنجی ها ، عدم استفاده از قدرت زور علیه ایران و کشته شدن سربازان امریکایی در عراق و افغانستان و و عربستان و لبنان از این دسته اند.

بنیامین نتانیاهو پس از مشاهده این اوضاع وخیم به امریکا گفت که از او انتظار ایفای نقش به عنوان یک منجی آخرالزمانی دارد نه فقط یک کنترل کننده سلاح هسته ای . او متاسفانه متوجه تلاش دولت امریکا در جلوگیری از ساخت سلاح های هسته ای توسط ایران و سلب اضطراب از جامعه بین المللی نیست.

درک میزان خطر رژیم ایران توسط رهبران امریکا نیاز به مطالعه بر روی آخرالزمان شناسی شیعه دارد ، امام دوازدهم یک شخص واقعی با گوشت و خون واقعی مانند یازده رهبر گذشته شیعه است که قبل از وی رفتند. او یک مرد عرب است که مستقیما از نسل بنیانگذار اسلام می باشد و با خواست الهی انتخاب می شود(به اعتقاد مسلمانان)

مسلمانان تصور می کنند که او یک شخص والا با مقامی بالاتر از تمام بشریت است ، نام واقعی او محمد بن حسن بن علی بود ، اعتقاد کلی بر آن است که وی در 868 میلادی در سامرا ، عراق متولد شده است.

برخی می گویند او در 4 سالگی رفت ، برخی میگویند 5 سالگی و برخی نیز باور به 6 سالگی او در هنگام رفتن(غیبت) دارند.

عده ای معتقدند که او در سامرا غیب شد و برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که مادر او ، برای در امان ماندنش از کشته شدن توسط حاکمان بد ، وی را درون چاهی قرار داده است. شیعیان معتقدند که خدا او در آخرالزمان ظاهر می کند.

شیعیان معقدند که مهدی در آخزالزمان برای تحقق صلح و عدالت باز می گردد ، آن ها می گویند وقتی او می آید عیسی را هم به عنوان یک مسلمان و معاون خود می آورد . مهدی او را مجبور خواهد کرد که بین زیر دست بودن یا مرگ یکی را انتخاب کند.

اکثر علما و دانشمندان شیعه بر این باورند که مهدی اولین بار در مکه ظهور خواهد کرد، خاور میانه را فتح خواهد نمود ، سپس پایگاه حکومت خود را در عراق ایجاد می کند ، اما این عقیده در میان شیعیان همگانی نیست ، برخی دیگر از اهل شیعه معتقدند که او از چاه جمکران در ایران خارج می شود و سپس به عراق و مکه سفر می کند و برخی دیگر می گویند او قبل از تشکیل حکومت در عراق به اورشلیم می رود و آنجا را فتح می کند و دیگران نیز معتقدند که فتح اورشلیم پیش نیاز تشکیل حکومت او در عراق است. تفکر آخرالزمانی اهل سنت تمام این ها را رد می کند.

اما موضوعی که مورد اتفاق است این است که وقتی مهدی بیاید فساد و ارتداد از بین می رود. مسلمانان از او انتظار دارند که شبه جزیره عربستان ، اردن ، سوریه ، فلسطین ، مصر و شمال آفریقا و سپس تمام جهان را تصرف کند.در طول این زمان او و عیسی 60 تا 80 درصد مردم جهان را به قتل می رسانند به خصوص کسانی را که دست رد به سینه اسلام زده اند.

آیت الله ابراهیم امینی ، استاد مرکز آموزش دینی در قم کتابی مهم و قابل توجه با عنوان (الامام المهدی ؛ تنها رهبر بشریت) در توصیف ارتباط بین تفکر آخرالزمانی و مهدوی شیعه با سیاست خارجی ایران ، نوشته است. او در این کتاب نوشته است که : کسانی که بر کفر خود باقی بمانند باید توسط سربازان مهدی کشته شوند . او همچنین نوشته است : مهدی اسلام را به مسیحیان و یهودیان ارائه خواهد کرد و آنان را به اسلام دعوت خواهد نمود در صورتی که آنان از آیین خود چشم پوشی نکنند و مسلمان نشوند ، کشته خواهند شد.

با وجود این تفکرات دینی جای تعجب نیست که موضع ایران نسبت به امریکا و اسرائیل روز به روز تهاجمی تر می شود. متاسفانه بسیاری از واشنگتنی ها و رهبران جهان در خواب عمیق اند ، آنها باید هر چه زودتر بیدار شوند قبل از اینکه خیلی دیر شود.

نویسنده : جوئل روزنبرگ

مترجم : مجتبی رنجی

پایان/

 

۹۴/۰۱/۳۰
مجتبی .م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">