نور الحقایق(منتقل شد)

www.no-write.blogsky.com

www.no-write.blogsky.com

نور الحقایق(منتقل شد)

این وبلاگ به آدرس زیر منتقل شده است...


www.no-write.blogsky.com



طبقه بندی موضوعی

سوء استفاده داعش از آخرالزمان شیعی

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ

در مورد گروه تروریستی داعش سوالات زیادی مطرح است ، از نحوه شکل گیری آن تا علل جنایاتی که مرتکب میشود و نیز عوامل پیدایش آن و... اما آنچه ما میخواهیم در این مطلب بدان پاسخ دهیم فرای این دسته از سوالات ابتدایی ست. سوالاتی نظیر اینکه چرا پرچم داعش سیاه است و یا اینکه خراسان گروپ چه کسانی اند و چه ارتباطی میان داعش و خراسان گروپ وجود دارد؟ چرا غرب سعی میکند این دو جریان را به هم مرتبط کند و از همه مهم تر علت مانور خبری-رسانه ای رسانه های صهیونیستی در مورد خراسان گروپ چیست؟

میدانید که خروج پرچم های سیاه از سمت خراسان در آستانه ی ظهور امام مهدی(عج) یکی از اصلی ترین نشانه های فرج است که در کتب حدیثی آمده است.

در مقالات جک اسمیت و جوئل روزنبرگ یکی از مهم ترین نکات آن بود که غربیها موشکافانه منابع دینی اسلام به خصوص در حوزه آخرالزمان را مطالعه و بررسی می کنند و کوچکترین موضوعات را از دل هزاران هزار حدیث مهدوی بیرون می کشند.

سپس با ترفند تحریف و تفسیر و سوء برداشت و سیاه نمایی موضوع را به صورت وارونه به خورد جهانیان می دهند. 

پرچم های سیاه سپاه سید خراسانی هم از همین دست موارد میباشد که البته غرب سرمایه گذاری و تمرکز بیشتری بر روی آن نهاده ست. از زمان آغاز جنگ داخلی سوریه و خروج جریان های تروریستی در قالبی نو و جدید رنگ مشکی همواره از اصلی ترین رنگ های بوده که سلفی های تکفیری از آن استفاده می کردند. این استفاده ابزاری از رنگ سیاه در گروه تروریستی داعش نمود بیشتری پیدا کرد و به عنوان رنگ زمینه ی پرچم تکفیری های جنایتکار به کار گرفته شد که صدالبته این امر خالی از فکر و غرض و سوء نیت نبود. از سویی دیگر پیش اعلام موجودیت داعش در سوریه و منطقه شامات ، در افغانستان گروه های تروریستی نظیر طالبان شکل گرفتند که جدیدترین این گروه ها که تولدش پس از تولد داعش بود ؛ خراسان گروپ (khorasan group) می باشد. 

هم داعش و هم گروه خراسان دو لبه ی قیچی اسلام هراسی و مهدی هراسی هستند. شاید تعجب کنید اما اگر هم اکنون به لینک های زیر بروید متوجه خواهید شد که غرب سعی دارد با ابزار رسانه ای کاری کند که هرگاه نام داعش را شنیدیم نا خودآگاه یاد خراسان و پرچم های سیاه بیفتیم.

 

 

 القای پیوند داعش با خراسان گروپ که گفته می شود شاخه ای از القاعده است و از پرچم های سیاه هم استفاده می کند به خوبی موید این مسئله است که غرب در حال القای یک دروغ کثیف به افکار عمومی ست. دروغ کثیفی که برای اثباتش حتی روایات شیعه نیز مورد استناد قرار می گیرند.

این فرضیه زمانی به یقین بدل میشود که متولیان امر اسلام هراسی و مهدی هراسی نظیر جوئل ریچاردسون ، جک اسمیت و جوئل روزنبرگ صراحتا در مقالات و کتبشان این موضوع را پیش کشیدند که داعش همان سپاه خراسانی ست که در روایات شیعیان پیش بینی شده. در این روایات آمده که پرچم های سیاهی به یاری مهدی در آخرالزمان خواهند شتافت و این یاران خون ریز و تروریست به خوبی نوید از یک دجال می دهند که قرار است به عنوان منجی از دل شیعه ظهور کند.

حال بگویید چگونه باور کنیم که پشت شکل گیری این جریان های تروریستی نظیر داعش و النصره و خراسان گروپ خود صهیونیست ها نبوده اند و خروج این گروه های تکفیری جزئی از پروژه اسلام هراسی و مهدی هراسی آنان نیست؟ این سوال را با در نظر گرفتن این موضوع از خود بپرسید که تمام این گروه های تروریستی هر یک به نوعی یهود را به یکی از اهدافش رسانده است.

بار دیگر پرسش آغازین را مرور کنیم : چرا پرچم داعش و النصره و خراسان گروپ و حتی القاعده به رنگ مشکی ست؟ چه دستی در پشت پرده قصد این جریان ها را اداره می کند ؟ آیا باید بپذیریم که تمام این ها اتفاقی ست؟

 پایان/

۹۴/۰۱/۲۴
مجتبی .م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">