نور الحقایق(منتقل شد)

www.no-write.blogsky.com

www.no-write.blogsky.com

نور الحقایق(منتقل شد)

این وبلاگ به آدرس زیر منتقل شده است...


www.no-write.blogsky.com



طبقه بندی موضوعی

آنچه می خوانید چکیده ترجمه مقاله ی جک اسمیت ، نویسنده ی کتاب اسلام ردای ضد مسیح است ، این مقاله تحت عنوان Abdullah’s Death and the Fall of Yemen to Houthis – Will Iran see the will of Allah  (مرگ عبدالله و سقوط یمن به الحوثی ها ؛ آیا ایران اراده الله را خواهد دید؟ ) در وبسایت شخصی جک اسمیت که از مسیحیان اوینجیلیست است منتشر شده است.

لازم به ذکر است که جک اسمیت در کتاب اسلام ردای ضد مسیح سعی کرده که شریعت اسلامی را پوششی برای دشمنان عیسی مسیح معرفی کند و امام دوازدهم شیعیان را به عنوان دجال آخرالزمان که در مقابل جبهه حق(غرب به رهبری مسیح(ع)) صف آرایی می کند به جهانیان بشناساند.

کلیات مقاله راجع به این است مرگ ملک عبدالله و سقوط دولت یمن به دست انصارالله از جمله ی اتفاقاتی ست که شیعیان معتقدند قبل از ظهور امام دوازدهم(عج) باید اتفاق بیفتد در نتیجه رخ دادن این حوادث نشان می دهد که موعود شیعیان در حال فرا رسیدن است. پیام کلی این مقاله برای شهروندان امریکایی و اروپایی غیر مسلمان این است که شیعیان به دنبال جنگ و خشونت هستند و این خشونت طلبی و جنگ طلبی آنان به بهانه نزدیک ساختن ظهور امام دوازدهم است

*****

 

و اما خلاصه ترجمه مقاله  : (تمامی عبارات چه بیرون پرانتز و چه داخل پرانتز ترجمه عبارات مقاله اند و مترجم چیزی اضافه نکرده است ، مگر اینکه برخی عبارات را با مترادف هایش عوض کرده باشد.):

 

در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد در ایران مستندی ساخته شد تحت عنوان ظهور بسیار نزدیک است ، هدف این مستند افشاگری در مورد برخی از اتفاقاتی بود که باید قبل از ظهور امام دوازدهم یا همان م ح م د المهدی رخ می داد.

دو اتفاق از آن اتفاقات مد نظر مستند اخیرا به وقع منجر شده است ، اولین رویداد ظهور جریان الحوثی ها بود که دولت یمن را نیز سرنگون کرد و دومین حادثه مرگ پادشاه سنی عربستان سعودی یعنی ملک عبدالله بود.

هر دوی این اتفاقات در تفسیر برخی گروه های شیعه نشان دهنده ی نزدیکی ظهور امام دوازدهم و آخرالزمان است. به اعتقاد شیعیان المهدی یک انسان کامل است و پس از یک انتظار طولانی عدالت را به جهان باز می گرداند.

اما این کار بعد از جنگ و خونریزی شیعیان و به دست گرفتن تمام جهان توسط آنها صورت می گیرد . در این باره یک حدیث وجود دارد :

از الباقر(امام محمد باقر(ع)) نقل کرده اند که گفته(فرموده اند) : من می توانم ببینم که دین شما با خون آمیخته شده است به هر حال قائم (مهدی(عج)) از پیامبر که با لطافت و انعطاف پذیری به دنبال اتحاد مردم بود پیروی نمی کند و نیز از علی که راه بخشش و خیرخواهی محور دولتش بود ، پیروی نخواهد کرد.

بنابراین صلح و عدالت خواهی شیعیان یک فریب است و تنها پس از انتقام شیعیان از اهل سنت بابت خسارت هایی که به آنها در طول 1400 سال وارد شده ، آنها به دنبال صلح و عدالت خواهند بود.

دلیل اینکه احمدی نژاد ، رئیس جمهور سابق ایران ، سخنرانی اش در سازمان ملل را با دعا برای تعجیل آمدن مهدی پایان می دهد نیز همین است و این خواهان جنگ و خونریزی بودن او را نشان می دهد :

دوستان و همکاران عزیز

از آغاز دوران بشریت ، انسان ها در حسرت روزی اند که عدالت ، صلح ، برابری و مهربانی جهان را فرابگیرد ، همه ی ما می توانیم به ایجاد چنین دنیایی کمک کنیم ، هنگامی که آن روز فرا برسد ، با ظهور یک انسان کامل که وارث تمام انبیاء و مومنان است ، وعده ی تمام ادیان الهی محقق خواهد شد ، او جهان را از عدالت و صلح مطلق بر خوردار خواهد کرد ، اللهم عجل لولیک الفرج ... (بخشی از سخنرانی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل)

 

 مستند ظهور بسیار نزدیک است شامل مجموعه ای از اتفاقاتی ست که در نزدیکی ظهور امام دوازدهم اتفاق می افتد و منجر به آمدن المهدی می شود در ادامه لیست این اتفاقات آمده است :

  • مهدی ظهور نمی کند مگر این که ترس و زلزله و فتنه جهان را می گیرد.(امام باقر)

·         زنان از حجاب ها بیرون می آیند(امام علی)

  • زنا عادی و فراگیر خواهد شد ، مردان مانند زنان لباس می پوشند ، مردان خود را برای مردان و زنان خود را برای زنان آماده(آرایش) می کنند.(حضرت محمد)

  • ملتی از مشرق(ایران) به وجود می آیند زمینه را برای آمدن مهدی فراهم می کنند(حضرت محمد)

  • کشور های کافر ، کشور های غربی ارتش خود را وارد کشورهای اسلامی خاورمیانه می کنند و آنان وارد عراق خواهند شد و آنها از سمت جنوب وارد خواهند شد.پایگاه های هوایی عربستان سعودی به نیروهای امریکایی اجازه دادند از طریق این کشور وارد عراق شوند و صدام را حذف کنند.

  • منطقه مهم دیگر در آستانه ظهور یمن است، در حدیثی پیش بینی شده است که هنگام آمدن مهدی در یمن انقلاب مقدسی رخ می دهد ، برخی معتقدند که پس از آمدن مهدی اولین سربازان او که به مکه می آیند اهل یمن هستند. در سال های اخیر شیعیان یمنی مورد هجوم دولت مرکزی بوده اند اما در این مدت از خود مقاومت نشان داده اند.

  • در حدیثی پیش بینی شده که فلسطین (شامل تمام اسرائیل و سوریه ، لبنان ، نوار غزه و کرانه غرب) مرکز نا امنی و فتنه هایی خواهد بود که از سوی یهود متوجه آنها شده است. هنگامه ی آمدن مهدی اعراب متحد خواهند شد و فلسطین را فتح خواهند کرد ، سپس نیروهای بیشتر از سرزمین عراق وارد عمل می شوند.

  • نسل کنونی عراق شامل شکست اسرائیل خواهد بود ، اسرائیل در حال نزدیک شدن به سقوط نهایی و نابود شدن کامل است.

  • حوادث عربستان در زمان آمدن مهدی هم به وضوح در روایات اسلامی توصیف شده است ، احادیث می گویند که در این زمان بنی عباس در عربستان به قدرت می رسند ، محققان بر این باورند که بنی عباس همان آل سعود هستند. بعد از مرگ حاکمی به نام عبدالله در عربستان مبارزه برای قدرت افزایش خواهد یافت و تا زمان ظهور مهدی ادامه خواهد داشت ، این نکته مهم است که تا 100 سال اخیر پادشاهی به نام عبدالله به قدرت نرسیده است الا همین عبداللهی که چندی پیش درگذشت.

  • در آخرالزمان فرزندان امام علی(منظور شیعیان اند) به صفوف یکدیگر می پیوندند (متحد می شوند)

  • افراد مستضعف در سرق(ایران) به وجود می ایند که حقیقت طلبند اما زمانی که نادیده گرفته می شوند با شمشیر هایشان جلب نظر می کنند و موفق می شوند.

  • هنگامی که عبدالله می میرد ، ظهور تضمین می شود (اشاره به حدیث سید خراسانی که پرچم را به دست مهدی می رساند ؛ بسیاری معتقدند که سید خراسانی مورد اشاره حدیث همان رهبر عالی ایران ، آیت الله علی خامنه ای است.

  • یکی دیگر از افراد کلیدی ظهور فردی ست به نام یمانی ، حضور او نشانه ی دیگری از ظهور است ، برخی بر این باورند که یمانی همان سید حسن نصرالله است ، نصرالله از شیعیان یمنی ست که اجدادش ده ها پیش به لبنان مهاجرت کردند .

به طور شگفت انگیزی ویدئوهای تولید شده ی ایران در اوایل 2011 دقیقا به ظهور شیعیان الحوثی در یمن و استعفای رئیس جمهور یمن اشاره دارد. وقتی از دیدگاه شیعیان حوادث جهان را می نگریم کاملا متحیر می شویم یمن به دست الحوثیان افتاده ، ملک عبدالله مرده ، جهان بیش از پیش در مقابل اسرائیل ایستاده است ، تمام این اتفاقات در مستند ظهور بسیار نزدیک است اتفاق افتاده بود ، بنا بر گفته ی یکی از نزدیکان آیت الله خامنه ای ، وی اخیرا با مهدی دیدار داشته و مهدی به او گفته که پیش از پایان حکومت او به عنوان رهبر ایران باز می گردد. 

خامنه ای اکنون 71 ساله است و مشکلات سلامتی بسیاری دارد ، بنابراین نبرد موعود که به اعتقاد رهبر ایران توسط مهدی صورت می گیرد ، به زودی رخ خواهد داد.

من از نظر شما مطلع نیستم اما من میتوانم زمانی را تصور کنم که آیت الله خامنه ای با مسئولان کلیدی ایران در این باره صحبت کند. مستند تقریبا 4 سال پیش ساخته شد و اکنون در حال اتفاق افتادن است . برای اینکار او (آیت الله خامنه ای) باید جهان را پر از هرج و مرج کند و اینکار با نابودی اسرائیل و متحدانش انجام خواهد شد.  او علنا قصد خود را برای نابودی اسرائیل اعلام کرده است ، آیا فکر می کنید که او اینکار را با سلاح های هسته ای انجام می دهد؟ آیا فکر می کنید که او این حوادث را اراده الهی می پندارد؟ تنها گذشت زمان این را آشکار خواهد کرد ، اما زمانی این موضوع خطر ناک می شود که یک اسلام گرا معتقد شود که خواست خداوند همین است

عیسی به زودی خواهد آمد...

*****

 

جک اسمیت در این مقاله سعی کرده که از شیعیان چهره ای زیرک و در عین حال غیر منطقی و مضر برای جهانیان به نمایش بگذارد ، بررسی دقیق روایات مربوط به ظهور حضرت ولیعصر(عج) توسط جک اسمیت و همکارانش بنده را هم متعجب ساخته و بیش از پیش باید ما را به بیداری و به خود امدن وادار کند.

تحریف برخی روایات و نتیجه گیری های سلیقه ای جک اسمیت نشان می دهد که صهیونیست ها پروژه ای جدی برای تحریف حقیقت امام دوازدهم را در دستور کار قرار داده اند ، این موضوع نشان می دهد که شیعیان باید حقیقت را با زبان منطق به جهانیان  مخابره کنند و در این راه از هیچ سعی و تلاشی دریغ نکنند.

پایان / 

۹۴/۰۱/۲۹
مجتبی .م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">